Chiptuning i PowerBox
Zawsze istnieje szansa zwiększenia mocy samochodu metodą elektronicznej modyfikacji, to jest poprzez wymianę programu komputerowego na nowy bardziej efektywny albo instalację dodatkowego zewnętrznego modułu PoweBox("tdi box").
Dzięki testom obciążeniowym na hamowni i diagnostyce komputerowej, weryfikujemy parametry pod konkretne auto.
Dlaczego jesteśmy lepsi od innych:
- Swoje modyfikacje wykonujemy do 14 lat,
- Prawie 1000 realizacji
- Gwarancja
Dzięki testom obciążeniowym na hamowni i diagnostyce komputerowej, weryfikujemy parametry pod konkretne auto.
Powerbox - dla nowych aut i na gwarancji
Jeżeli kupiłeś nowe auto i obawiasz się o gwarancję, to box jest rozsądną alternatywą dla chiptuningu.
Chiptuning
Zwiększenia mocy samochodu poprzez aktualizację programu komputerowego na nowy. I weryfikację bezpieczeństwa i parametrów pracy śilnika.
Gwarancja
Na nasze usługi dajemy gwarancje
Diagnostyka pojazdu
Podczas badania na hamowni można wykonać analizie spalin, jaki diagnostykę komputerową.
Po podłączeniu specjalnego komputera diagnostycznego (zwanego również testerem diagnostycznym) do komputera sterującego samochodem możemy dowiedzieć się, w jakiej kondycji aktualnie znajduje się samochód, czy parametry odbiegają od pożądanych, czy i gdzie dokładnie występują usterki oraz jakie są ich przyczyny, by następnie sprawnie je usunąć.
CHIPTUNING I DIAGNOSTYKA SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH
Chipy w rozumieniu "tuningowym"
są to modyfikacje oprogramowania sterującego silnikiem umieszczonego w centralce sterującej (komputerze, ECU) silnika. W nazewnictwie elektronicznym "chip" oznacza układ scalony. W komputerach sterujących silnikiem modyfikowana jest najczęściej zawartość zewnętrznej pamięci programu, umieszczona zwykle w układzie scalonym, zwanym pamięcią Eprom lub Flash. Niekiedy też modyfikuje się zawartość pamięci mikrokontrolera. Generalnie filozofia modyfikacji nie jest istotna dla uzyskanego efektu - znaczenie ma przede wszystkim dopracowanie programu i jego wszechstronna modyfikacja, niż sposób, w jaki zostanie on umieszczony w ECU. Programy do ECU można wgrywać za pomocą interfejsów do programowania przez gniazdo diagnostyczne (OBD), poprzez programator do sterowników przez port BDM, lub przez wylutowanie i przeprogramowanie epromu / flasha z programem. Niezależnie od metody oczekiwany efekt jest ten sam - wzrost mocy i momentu obrotowego.Z uwagi na efekty tuningu chipy można podzielić na dwie zasadnicze kategorie:
- chipy do samochodów z turbinami lub innymi kompresorami powietrza
- chipy do samochodów wolnossących, czyli nie posiadających kompresora powietrza